Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 14:43:30 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/02426 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, Tallinna mnt 
50 (kontor-elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimuste andmist Rapla linnas Tallinna mnt 50 maaüksusel 
oleva kontor-elamu laiendamise kavandamiseks. Taotluse ja eelnõuga saab 
tutvuda ehitisregistri vahendusel ja valla veebilehel 
https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Kavandatava tegevuse piirkond 
jääb praeguse info alusel väljapoole riigimaantee kaitsevööndit, kuid 
ettevaatuspõhimõttest lähtuvalt esitatakse eelnõu Transpordiametile siiski 
kooskõlastamiseks või projekteerimise lähteseisukohtade andmiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26940057>  (menetlus nr: 
421584), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister